Ticker

6/recent/ticker-posts

Sperm sayısını artırmak için Keçiboynuzu - harnup kürü



Sperm sayısını artırmak için Keçiboynuzu-harnup kürü


Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu, beslenmeye bağlı olarak son yıllarda erkeklerde sıkça görülen sperm sayısının düşüklüğüne çare olarak keçiboynuzunu tavsiye etti.

7-8 tane keçiboynuzunu kırıp yarım litre sıcak suya atarak 3 dakika kaynatıp 2o dakika kısık ateşte demlendirin.

Ilıdıktan sonra elde edilen suyun yarısını sabah kahvaltısından sonra, diğer yarısını öğle yemeğinden önce için.

Bu uygulamaya 1 hafta boyunca her dün devam edin.
Birinci hafta haftadan sonra 3 ay boyunca her gün akşam yatmadan bir su bardağı için.Daha sonraki aylarda zaman zaman uygulayın.

Bu kür 3 ay uygulanmalı.

Yorum Gönder

9 Yorumlar

  1. merhaba ;bu kürün tadı biraz değişik onun yerine izzat keçi boynuzu yense de olur mu?

    YanıtlaSil
  2. hollandada yasiyorum ve keciboynuzu bulmam zor..bunun yerine baska ne kuru kullanabilirim?yardimci olursaniz sevinirim....tesekkurler

    YanıtlaSil
  3. bu kürü günde kaç defa uyguluyoruz? aç veya tok farkedermi

    YanıtlaSil
  4. hocam bizmde siperm de eksiklik var diyolar bu kürü 28 gün kullandım ve bekliyorum ama az bir süremi acaba
    3 aymı kullanacaz

    YanıtlaSil
  5. gerçekten faydası olurmu başka neler yapmalıyız

    YanıtlaSil
  6. gerçekten süper bişey biz denedik faydasını gördük.sizde kesinlikle deneyin

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar, öncelikle hocamiz ibrahim saracogluna cok tesekkür ediyorum böyle konuyu bizlere aydinlattigi icin hocama sorum ben bu siteyi yeni gördüm benimde sperm düsüklügü bi sorunum var cocuk sahibi olmak cok olmak istiyorum önerdiginiz tarifi uygululayacam tek sorum acaba keciboynuzunu kaynatip icmek ve ayni zamanda arada bi sesem de olurmu benimkisi bi umut hocam belki daha cabuk cocuk sahibi olurum nedersiniz bana bu konuda cevap yazarsaniz beni cok sevindirmis olursunuz. Saygilarimla selamlar

    YanıtlaSil
  8. Kurtova sevgili arkadasım senden önce bir arkadaşımız yorum yapmış orda faydalanmamız için.. söyledikleri çok önemli şeyler mesela çay'ı azaltmak gibi sigarayı azaltmak, cep telefonunu üzenirinde taşımamak bunlar önemli şeyler o arkadaşa katılıyorum.. Bunun yanı sıra akşamlar meyva yemenizi tavsiye ediyorum ( kivi, muz, çilek ) gibi meyvalar. Tereotu roka gibi yeşillikleride yemeniz faydalı olacaktır.. Allah şifa versin

    YanıtlaSil
  9. hocam ben bir yıllık evliyim cocuk sahibi olmak istiyorum doktora gitim yumurtalarımın olmadığını söylüyor cocuk sahibi olmak icin ne yapmam gerekiyor yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil

Mucize iksirler bloğumuzda Uzmanların tariflerini sizlerle paylaşıyoruz. Uzmanların sitemizle hiçbir bağlantıları yoktur.