Ticker

6/recent/ticker-posts

suna dumankaya mucize formülleri

Suna Dumankaya mucize formülleri




Suna Dumankaya Bitkisel ve doğal ürünler kullanarak cilt bakımı, saç bakımı, güzellik ve sağlık için ürünler hazırlayıp sunan Türkiye'nin ilk Bitki Bilimi ve Güzellik Uzmanı olarak tanınmaktadır.

30 yıllık bitki bilimi ve güzellik uzmanı Suna Dumankaya Meslek sırlarım adını verdiği ilk kitabında Lokman hekim anneannesinden ona kalan güzellik reçetelerine yer veriyor.

Anneannesinden öğrendiği tarifleri herkesle paylaşan Suna Dumankaya bilgilerini Yeditepe Üniversitesi eczacılık fakültesindeki hocaların bilimselliği ile birleştirdi ve ortaya
Suna Dumankaya markasıyla güzellik ve bakım ürünleri çıktı. Bugüne kadar gazete ve televizyon programlarında tarifini verdiği, ama insanların yapamıyoruz, ölçüyü tutturamıyoruz dediği ürünleri hayata geçirdi.

Bu ürünler arasında Saç bakım, temizlik ürünleri, vücut bakım ürünleri, her cilde uygun kremler, peeling ürünleri, gözaltı kreminden selülit kremine kadar Saçınızdan tırnağınıza kadar gereken tüm ürünler bulunmakta.

Evlerimizde bulunan malzemeleri kullanarak hem kolay, hem de bütçemizi sarsmayacağı için hepimizin yapabileceği Suna Dumankaya'nın cilt bakımı, saç bakımı, güzellik ve sağlık için mucize formüllerini siz de mutlaka denemelisiniz.

Sitemizde Suna Dumankaya tarafından önerilen 270 tarif bulunmaktadır. Bu kürler

Suna Dumankaya tarafından açıklanan Sağlık önerileri, Saç bakım önerileri, Cilt maskesi tarifleri, Selülite karşı öneriler, Kırışıklıklar için öneriler, Cilt çatlakları için öneriler, Siyah noktalar için öneriler, Akne ve sivilce için öneriler, Çiller ve cilt lekeleri için tarifler, Güzellik ve cilt bakımı için tarifler başlıkları altında sınıflandırılmıştır.


>> Sağlık önerileri

>> Saç bakım önerileri

>> Cilt maskesi tarifleri

>> Selülite karşı öneriler

>> Kırışıklıklar için öneriler

>> Cilt çatlakları için öneriler

>> Siyah noktalar için öneriler

>> Akne ve sivilce için öneriler

>> Çiller ve cilt lekeleri için tarifler

>> Güzellik ve cilt bakımı için tarifler

>> Suna Dumankaya doktorum programı tarifleri

Suna Dumankaya tarafından verilen tarifleri yapmak çok kolay. Sonuçta tariflerde verilen malzemelerin çoğu mutfaklarımızda bulunuyor, ya da aktarlardan alabilirsiniz. Yapılışları ise çok uzun değil. Zaten kadınlar hiçbir zaman güzelliklerinden ödün vermezler.

Bu yüzden zor da olsa bu tarifleri denerler. Sizce bir kozmetik ürüne 150 Tl vermek mi daha kolaydır yoksa 5 Tl tutan malzemelerle evde on dakikada yapmak mı?

Cilt bakımı hangi aralıklarla yapılmalıdır?

Cilt bakımı ayda bir kere yapılmalıdır. 1,5 saat sürer. Cildin ölü derilerden arınması gerekiyor ki alttaki hücreler daha canlı kalsın. Peeling cildi porselen gibi yapar.

Ayrıca her akşam yüzünüze cilt maskesi sürüp yatmanızı öneririm. Böylece her sabah yüzünüz daha canı olarak kalkarsınız.

Makyaj yapımında ne gibi detayları dikkat edilmeli?


Çok boyanmak bence makyaj yapmak değildir. Sonuçta güzel olamayan kadın yoktur. Bakımsız kadın vardır. Onlara tavsiyem çok hafif naturel makyaj yapmalarıdır. Aşırı makyaj kadını her zaman daha yaşlı gösterir.

Yumuşak renkler insana pozitif bir görünüm ve canlılık katar. Makyaj profesyonellik gerektiren bir iştir. Özel bir yere gittiğiniz zaman makyaja bir saat ayırmalısınız. Günlük kullanımda ise bir allık ve rimel yeterlidir.



Suna Dumankaya

Yorum Gönder

30 Yorumlar

  1. merhaba,ayaklarımda parmak aralarımda mantar mantar var aşırı kaşıntı oluyor.6,7 senedir var bnde ilaç tedaviside gördüm fakat yine tekrarlıyor bana bu konuda yardımcı olurmusunuz.tşkrler.

    YanıtlaSil
  2. merhaba suna hanım
    kırısıklıklara baktım ama boyun altı kırısıklıkları için bir bilgi göremedim..boyun altı kırıklıkları için ne yapmalıyız ..tsk ederimm..basarılarınızın devamını dilerim..

    YanıtlaSil
  3. merhaba
    göz altında olusan yag bezeleri için ne yapmalıyız..boynumdada var yag bezesi..yüz için de kullanabilirmiyim..umarım yardımcı olursunuz..

    YanıtlaSil
  4. merhaba suna hanım ben gözaltı torbaları için vermiş olduğunuz maydanoz ve süt kürünü yapıyorum ama bu kürün süresi nekadar çünkü ben beş gündür yaıyorum ama hiçbir değişiklik görmüyorm acaba yanlış birşey mi yapıyorum lütfen yardımcı olurmusunuz teşekkürler,

    YanıtlaSil
  5. merabalar daha önce oluşmuş çatlaklar için ceviz,havuç,badem susam,servi yağlarını önermiştiniz şuan bunlara eklenmiş başka şeyler de eklenmiş acaba yeni tarifiniz mi uygulamalıyım teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. merhaba ben 19 yaşındayım bölgesel zayıflama için ne yapmalıyım karın ve kalça sıkılaştırıcı bir tarifiniz var mı?

    YanıtlaSil
  7. MERHABA ADIM HAYRİYE 21 YAŞINDAYIM 3 YAŞINDA BİR KIZIM VAR HAMİLELİK SÜRESİ BOYUNCA 35 KİLO ALDIM FAKAT ALDIĞIM KİLOLARDAN FAZLASIYLA KURTULMAYI BAŞARDIM TEK SIKINTIM VÜCUDUMDA OLAN ÇATLAKLAR VE GÖĞÜSLERİMİN BİRAZ SARKMASI RİCA ETSEM ÇATLAKLARI AZDA OLSA GİDERMESİ İÇİN VE GÖĞÜSLERİMİ SIKILAŞTIRMAM İÇİN BİR FORMÜL SÖYLERMİSİNİZ NE YAPMALIYIM ACABA

    YanıtlaSil
  8. buruşuk gizem24 Nisan 2009 23:09

    kuru ciltler için de biey yok muuuu???????

    YanıtlaSil
  9. Arama kutusuna Kuru ciltler yazıp aratarak kuru ciltler için önerilere ulaşabilirsiniz

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar;

    Geçen yaz eşimin ellerinde minik minik beyaz leker çıkmıştı kışın azaladılar fakat bu yaz tekrar çıktılar ve eskiye biraz daha büyükler. doktora gittik vitiligo oldugunu soyledi, tedaviyi uyguladık fakat sonuc alamadık. bize yardımcı olabileceginiz dogal bir yontem var mı?

    Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  11. Mucize iksirler18 Haziran 2009 19:08

    Arama kutusuna Vitiligo yazıp aratarak vitiligo için doğal önerilere ulaşabilirsiniz

    YanıtlaSil
  12. merhaba,
    Yağlı-hassas bir cilde sahibim. Bu tip ciltte nem oranı az olurmuş. cilt tipime uygun nemlendirici maske ve gözenek sıkıştırıcı tarif verebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  13. göz altı morluklarına ne iyi gelir lutfen yardımedin bende normal bir göz altları istiyorum

    YanıtlaSil
  14. Mucize iksirler26 Haziran 2009 13:13

    sitemizdeki google arama kutusuna gözaltı morlukları yazıp aratarak gözaltı morlukları ile ilgili diğer yazılara ulaşabilirsiniz

    YanıtlaSil
  15. ğöğüslerim sarkık biraz sıkılaştırmak için ne yapmalıyım acil
    lütfen yardımcı olun

    YanıtlaSil
  16. ciltteki küçük çukurların geçmesi için ne yapablrm nolur yardmcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  17. merhaba benim sizden ricam yüzümü her yıkadığımda kuruluk oluyo geriliyor bana sizin önereceğiniz kendi evde yapabileceğim bir sabun yapabilir miyiz.şimdiden teşekkürler sevgilerimle.şengül

    YanıtlaSil
  18. Mrb !!!
    benım güneşten dolayı sırtım omuzlarım yanmıştı ve daha sonra su topladı ve yerını çil gibi lekere bıraktı şuanda leke ler var çile benzer sırtım da bunların yok 0olması için bi fikri olan varsa allah aşkına bana yardımcı olsun şimdiden teşşekkürler

    YanıtlaSil
  19. Mucize iksirler8 Ağustos 2009 09:19

    Mucize iksirler başlığı altındaki arama kutusuna güneş lekeleri yazıp aratarak sitede yazılmış güneş lekeleri ile ilgili konuları okuyabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  20. ben bıyıklarımı ipve sir ağdayla aldırınca allerjik oluyor yani dudağımın üstünde sivilce türünde kırmızı pütürcükler oluyor ne yapmam gerekiyor şimdiden teşekkürleer

    YanıtlaSil
  21. merhaba;benim sorunum yüzümde cıkan sivilceler cildimin üzerinde cıktıgı gb.içindede beze halinde oluyo kan topluyo irinle beraber akıyo patlayınca bide izlerim var yüzümde artık yüzümün düzelmesini istiyorum ne yapabilirim neolur yardımcı olurmusunuz yıllardan beri yapmadığım şey kalmadı yüzüme cokta canım acıyo tam gecti diyorum yıne cıkıyo büyük ve irinli yardımcı olursanız sevinizim şimdiden teşekkür ederim teşekkürler...?

    YanıtlaSil
  22. mrb ben 20 yaşındayım ve yüzümde sivilceler ve izleri var genelde yüz temizliği yani yüzümdeki tüyleri aldığım zaman oluyor bunun sebebini ve tedavisini lütfen yazarmısınız tşkedrm..

    YanıtlaSil
  23. merhaba suna abla annem yüzüne portakal suyunu ve şekeri karıştırarak yüzüne sürdü o günden sonra yüzünde sivilce gibi kızarıklık, alnında ve yanaklarında kabarcıklar oluştu bize yardımcı olursanız seviniriz tşkrler.

    YanıtlaSil
  24. Merhaba suna hanim tenimin rengini acmak icin ne onerirsiniz yuzumun purussuz olmasini istiyorum yardimci olursaniz sevinirim

    YanıtlaSil
  25. slm suna hanım anemin yüzünde güneşten dolyı lekeler meydana gelmişti ve her ne yaptıysak da geçmedi lütfen bu konuda yardımcı olun

    YanıtlaSil
  26. Yazı içinde yer alan Çiller ve cilt lekeleri için tarifler
    linkine tıklayıp güneş lekeleri için önerileri okuyabilirsiniz

    YanıtlaSil
  27. Merhabalar mucize iksirler benim bıyık bölgemde yanlış almaktan kaynaklı bayağı kararma oluştu çok kötü duruyor kimileri noldu bıyığın çıkmış falan diyor bu kararmayı nasıl geçirebilirim acil yardım lütfen aCİL !!!!..... :(

    YanıtlaSil
  28. İyi akşamlar bıyık bölgemde sıcak ağda sonucu oluşan bir kararma var 8 senedir ne senedi isem fayda olmadı bana bir yöntem söyler misiniz

    YanıtlaSil
  29. Küçük göğüsleri büyütmenin kolay ve etkili yolu nedir acilll lütfen

    YanıtlaSil
  30. Vücut sıkılaştırıcı tarif istiyorum

    YanıtlaSil

Mucize iksirler bloğumuzda Uzmanların tariflerini sizlerle paylaşıyoruz. Uzmanların sitemizle hiçbir bağlantıları yoktur.