Ticker

6/recent/ticker-posts

hamile kalmak için incir kürü - ibrahim saraçoğlu

Hamile kalmak için incir kürü


İbrahim Saraçoğlu'dan Yumurta sayısı yeterli olmadığı için hamile kalamayan bayanlarda yumurta sayısını artırarak hamile kalınmasını kolaylaştıran kuru incir kürü:


Yarım litre (2,5 bardak) kaynayan klorsuz suyun içine sekiz adet kuru inciri ilave ederek 20 dakika ağzı kapalı olarak kaynatın. 20 dakika dolduktan sonra ılıması için bekleyin. Ilıdıktan sonra süzün. Tek seferde veya  ikiye bölerek öğünlerden on-onbeş dakika önce aç karnına için.





Hamile kalmak için incir kürü - İbrahim... paylaşan: hayatin-icinden

Bu kürün uygulama şekli:

Kuru incir kürü, iki kez yirmibeş gün uygulanır ve her yirmibeş gün tamamlandığı zaman yedi gün ara verilir. Toplam uygulama süresi elli gün olmalıdır.


Uygulama sürelerine yedi gün verilen aralar dahil edilmez. Her seferinde günlük olarak hazırlanması gerekmektedir.


Kuru incirleri ikiye kestikten sonra kaynamakta olan suya ilave edin. Kuru incirlerin üzerlerinde beyaz pudrası varsa, önce soğuk su altında yıkadıktan sonra ilave edin.

Dikkat: Prolaktin yüksekliği olan kişilere bu kürün kullanımı önerilmemektedir.


Kuru İncir kürünü yumurta çatlatmak için kullanmak isterseniz:


Önce kuru incirleri 6 dakika kaynattıktan sonra içine orta boyda,taze ve gevrek bir havucu dilimleyerek içine atarak 4 dakika daha kaynatın. Bu şekilde hazırlandığında yumurtaların kolay çatlamasına yardımcı olacaktır.


*** Bu kürün etkisini artırmak için yumurta büyüklüğünde beyaz kuru soğanı (Mor-kırmızı soğan olmaz) ince ince kıyıp üzerine 1 yemek kaşığı sumak serperek yemekten 10-15 dakika önce yiyin.Bunu haftada 4 kez tekrar edin.Bu sizi yumurtalık kisti-polikistik over 'den de koruyacaktır.

Soğan suyu kürünü okumak için tıklayın

Uyarı : Sitemizdeki bilgiler paylaşım amaçlıdır.Sayın Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu'na sorularınızı kendisine ait http://www.profsaracoglu.com/ sitesini ziyaret ederek iletişim bölümünden sorabilirsiniz.

Yorum Gönder

144 Yorumlar

  1. hocam size cok duacigim allah sizden razi olsun adet görmüyordum sogan kürünü uyguladim ve 5 gün sonra adet oldum ben 6senedir evliyim ve cocuk arzum cok büyük ama hamile kalamiyorum kilolu bayanim doktura cok gitdim ama ana rahimde birsey olmadigini söyledi doktor yani kistim yok yanliz adet düzenziligim var erkek hormonlarim varmis,hocam incir kürünle hamile kalabilirmiyim kilolu olmama ragmen??? ALLAH rizasi icin bana cevap yazin ALLAH sizden cok razi olsun saygilarimla zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde bir arkadasim kilolu ama hamile kaldi umudunu kaybetme sakin

      Sil
    2. hocam men hamile qalmaq istiyirem ama olmur sax terefde yumurtaliqlarim axri verir neden ola biler

      Sil
    3. menim yumurtaliqlarim axri verir

      Sil
  2. hocam tek incir kürünü mü yapıcaz gebe kalabilmek için benim yumurtalıklarım çalışmı soğan kürünüde mi yapmak gerekiyo

    YanıtlaSil
  3. Hocam öncellikle bilgileriniz için size teşekkürler. havuç incir kürü yapılırken kaç adet kullanılmalı?

    YanıtlaSil
  4. tarifte belirtildiği gibi onbeş-onaltı adet kuru incir ve 1 adet havuç kullanılacak

    YanıtlaSil
  5. merhaba hocam ben klomen tedavisi gördüm ama 15,16 mm geçmedi yumurtalarım.önce hangi kürü kullanıyım

    YanıtlaSil
  6. merhaba hocam çörek otu yagı yumurta çatlamasına iyi geliyormu.

    YanıtlaSil
  7. soğan kürü için soğanın kabuğunu soymak gerekiyormu?

    YanıtlaSil
  8. Önce soğan kürünü ardında hamile kalmak için incir kürünü uygulayın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bekarken çikolata kisti için ameliyat oldum 4 aylık evliyim kist yok dedi doktor hamile kalmak için ne yapmalıyım soğan kuru mu yoksa incir kuru mu

      Sil
  9. hocam allah razı olsun.ben sogan kürünü adetimden 5 gün önce uyguladım ve adet oldum adetim bittikten bir hafta sonra tekrar başlayıp on gün kullanmayı düşünüyorum ve daha sonra incir kürüne başlamayı düşünüyorum bu şekilde yapmam doğru olur mu cevap için şimdiden teşekkürler.(soğan kürünün çok faydası oldu allah razı olsun)

    YanıtlaSil
  10. İlk kür uygulandıktan sonra 2. adetin başlamasından 10 gün önce tekrar 5 gün ya da 7 gün soğan suyu kürünü tekrarlamalısınız. ardından incir kürünü uygulayabilirsiniz

    YanıtlaSil
  11. Adet düzensizliği ve erken menapoz için soğan suyu kürünü uygulayabilirsiniz

    YanıtlaSil
  12. ben bu tür kürleri hiç uygulamadım o yüzden biraz korkuyorum yan etkisi falan olur diye ama yinede uygulamakta istiyorum çünkü bende 3santim büyüklüğünde rahmin arkasında kist var büyümesinden korkuyorum gerçekten etklimi lütfen bana yardımda bulunun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. soğan kürünü uygulamanda hiç bi sakınca yok benim 3.5cm büyüklüğünde kanamalı kistim vardı soğan kürünü uyguladım ve kayboldu korkma denemende fayda var.

      Sil
  13. Soğan suyu kürünü uygulayıp kistlerinden kurtulduğunu söyleyen çok kişi var. yorumlarda okuyabilirsiniz. ayrıca hiçbir sakıncası yok. denemekte fayda var

    YanıtlaSil
  14. Bende polikistik over vardı ilaçla adet görüyordum. İncir kürünü uyguladım havuç ile beraber sabah öğle aç karına, çok faydasını gördüm, artık ilaç kullanmıyorum maaşallah çokta düzenlendi. Havuçsuz sadece incir kürüde hamileliğe faydası varmış. Onuda deneyen biri var çevremde gerçekten işe yarıyor. Herkese geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
  15. Hocam benim glokom var. Birde ankilozspontilim doktora gittim.ama neyazikki doktor erken menopoza girmissin dedi ama adet oluyorum sadace birkax gunu oynuyor.şimdide yumurtami bulamıyor tüp bebek için uğraşıyorum ama ilaclar cevap vermedigini söyledi.
    Doktor 5aydir uğraşıp duruyorum ama sonuç yok hocam incir kurune başladım ama sizce bu sorunların var yoksa sizin onereceginiz birsey varmı hocam 6yillik evliligim esimde bende çok istiyoruz. Birtane olsun diye hocam bana yardımci olursaniz com sevinirim sayilar hocam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankilozan spondilit için bitkisel çözümü okumak için bu yorumun başlığına tıklayın

      Sil
    2. Glokom-göz tansiyonu için domates suyu kürü için bu yorumun başlığına tıklayın

      Sil
    3. İyi akşamlar hocam öncelikle sizden allah razı olsun verdiğiniz bilgiden ötürü bende pko vardı DGM kontrol haplariyla adet görüyordum hapları bıraktım bir süre adet görmedim taki sizin önerdiğiniz soğan kurunu deneyen kadr çok şükür şimdi iki aydır düzenli adet görüyorum şimdi benim yumurtam catlamiyor bunun için incir ve havuç kurunu denicem inşallah etkisini görürüm

      Sil
    4. İyi akşamlar hocam öncelikle sizden allah razı olsun verdiğiniz bilgiden ötürü bende pko vardı DGM kontrol haplariyla adet görüyordum hapları bıraktım bir süre adet görmedim taki sizin önerdiğiniz soğan kurunu deneyen kadr çok şükür şimdi iki aydır düzenli adet görüyorum şimdi benim yumurtam catlamiyor bunun için incir ve havuç kurunu denicem inşallah etkisini görürüm

      Sil
  16. öncelikle Erken menopoz için soğan kürünü uygulamalısınız sonra incir kürü uygulanmalı.

    YanıtlaSil
  17. Hocam benim fsh hormonum yuksek yumurtalarim heray duzenli catlamiyor buna bagli olarak adetimde cok gec oluyor ne yapmm lazim

    YanıtlaSil
  18. Bu yorumun başlığına tıklayarak FSH hormonu yüksekliğine karşı kürü okuyabilirsiniz. yumurtaları çatlatmak için yukardaki incir kürünü uygulayabilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde yumurtalarim zayif yavas hareket ediyo sorunum bu incir kuru denedim ama sogan icemiyorum yemiyorum bile hic surmedim agzima ne yapmam gerek bebk istiyorummm

      Sil
    2. Bende de çikolata kisti var ve bende soğan yemiyorumm icememde .. ve bizde bebek düşünüyoruz ...ne yapmalıyım

      Sil
  19. bir incir kürünü 2 kere kaynatabirmiyiz yoksa her seferinde ayrımı yapılacak adetten sonramı adetliykenmi ne zaman içilecek ayrıca ılık içilecek deniliyor ikinci bardak diger öğüne soguyacak ılıtacazmı onuda? tşler

    YanıtlaSil
  20. mucize iksirler17 Eylül 2013 14:06

    Önce soğan kürünü ardında hamile kalmak için incir kürünü uygulamalısınız.

    İncir kürünü haızrladıktan sonra gün içinde tüketeceksiniz. tekrar kaynatmaya gerek yok. ılık veya soğuk içebilirsiniz. her gün için taze olarak hazırlanmalı. Kolaylık olsun diye bir seferde 2-3 günlük hazırlamayın.

    Adetliyken uygulamada sakınca yok.

    YanıtlaSil
  21. Merhaba hocam bn 23 yasindayim ve kendimi bildim bileli hic adet gormedim.evliyim ve cocuk istiyorum.dogum kontrol haplariyla sadece adetim oluyor ve cocukta adet gormeden ve yumutlamadan olmuyo.3 ayri doktorda birer kez klomen denedim ama yumurtlama yok..erkeklik hormonumda daha fazla..hocam bi yavruya kavusa bilmem icin ne yapmaliyim ne kullanmaliyim ? Lutfen yardimci olun

    YanıtlaSil
  22. benimde kistim var soğan suyuna adetin 2.gnü başladım inş kaybolur soğan suyunu bitirdikten sonra incir kürünede başlıycam bakalım herşeyin hayırlısı allah büyük ins olur rabbim bütün bebek isteyenlerin duasını kabul etsın ins üzülmeyin rabbinize sığının.

    YanıtlaSil
  23. Kolay hamile kalmak icin sogan kurune adetin kacinci günü baslamaliyiz kac gun yapcaz ve kac gun soonra tekrar incir kurune basliyacagiz. Kafam karisti aydinlatirsaniz sevinirim

    YanıtlaSil
  24. Soğan kürünün adet döneminde uygulamasının her hangi bir sakıncası bulunmamaktadır. Fakat, etkisi açısından en ideal zaman adet bitiminden en erken 7 gün sonra uygulanmalıdır.

    İlk kür uygulandıktan sonra 2. adetin başlamasından 10 gün önce tekrar 5 gün ya da 7 gün bu soğan suyu kürünü tekrarlamalısınız.

    Hamile kalmak için soğan suyu küründen sonra kuru incir kürü uygulamalıdır. (her iki kürü aynı anda uygulamayınız)

    Uyarı: Soğan suyu kürü 15 günden fazla uygulanmamalı.

    YanıtlaSil
  25. Hocam mrblar lutfen cvp verin :(
    Simdi benim anlamadigim sey adet buttikten en erkn 7 gun sonra diyrsunuz adetim zaten 7 gun suruyor 7 gunde beklesem 15.gun basliyor ee 15 gunde ypsam 30.gun ve ben 28.gunde adet oluyrum fkt siz 2.adetten 10 gun snra tekrar diyorsunuz lutfrn biraz aydinlatin kusura bakmayin ne olur tam anlayamadim

    YanıtlaSil
  26. merhaba hocam sizi yakından takip ediyorum 10 yıldır evliyim 17 yaşında bir evladım var 35 yaşındayım tekrar hamile kalmak istiyorum ama hamile kalamıyorum . doktorum kanallarımın tıkalı olduğunu söyledi .kanal filmi çekti hamile kalamazsan 4 ay sonra gel ameliyat edelim dedi,bana iyi gelecek bir kür önerebilirmisiniz teşekkürler.

    YanıtlaSil
  27. Merhaba hocam ben sogan kuru uyguluyorum 8 gun oldu adet duzensizligim var ve cocuk istiyorum ayni sekilde incir kurunu de kullanmamda bir sorun olurmu? Sogan kuru ile birlikte simdiden teskkur ederim

    YanıtlaSil
  28. Esra hanım İki kür aynı anda uygulanmaz, Önce soğan kürünü ardından incir kürünü uygulamalısınız.

    YanıtlaSil
  29. yumurta tembelliğine ne iyi gelir hocam.?

    YanıtlaSil
  30. Allah razı olsun sizden hocam bizlere çok iyi bilgiler veriyosunuz ne kadar teşekkür etsek azdır..hocam ben 1 yıldır evliyim henüz çocugum olmadı çok istiyorum olmasını da...doktora gittim en son hormon testi yaptırdım ve buraya kadar olan herşey gayet normal ama eşimi bi türlü ikna edip hastaneye götüremedim keçiboynuzu ve incir kürlerine baktım Allah nasip ederse uygulayacagım..şimdiden çok sagolun hocam

    YanıtlaSil
  31. Merhabaa. Bende hormon bozuklugu var erkek hormonum yuksekmis cocuk sahibi olmak istiyorum 3 ay dogum kontrol habi kullandm Hormonlarim duzelsn diye smdi haplari biraktm acaba bu incir kuruyle hamile kalabilirmiyim.simdiden tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  32. Doktorunuzun verdiği tedaviye devam edip destek olarak da hamile kalmak için incir kürünü uygulayabilirsiniz

    YanıtlaSil
  33. Peki ben nane kürünü kullanmstm gectigimiz ay nane kürünün bi etkisi oluyomu hap ve nane kürünü ayni anda kullanmistm

    YanıtlaSil
  34. Yumurta tembelligine ne iyi gelir hormanlarim normal ama adet olamiyorum lutfen yardim

    YanıtlaSil
  35. Sogan kürünü kullanmamiz sartmi incir kürunu direk kullanabiliyomuyuz

    YanıtlaSil
  36. Soğan suyu kürünü uygulamanız şart değil

    YanıtlaSil
  37. Hocam ben 3 ay once boş gebelik gecirdim ve kurtaj oldum acaba anne olurmuyum bisey kullanmam gerekiyormu lutfen cevp bekliyorum Allah sizden razi olsun.. şimdiden cevabiniz icin çok sağolun

    YanıtlaSil
  38. Hayirli gunler admin. Ben sogan kurunu ilk 15 gun kullandim 3 hafta bekledim olmadi ikinci kure basladim 5 gun daha icicem bu arada tarlusal da kullaniyorum ins bi ise yarar. Bu arada pco oldugu icin yumurtaliklarim pasif calismiyo yani ikinci incir kurunu nasil ve kac gun kullanicam simdiden cok tsk. Selam ve dua ile

    YanıtlaSil
  39. Konu içinde belirtildiği üzere: Kuru incir kürü, iki kez yirmibir gün uygulanır.Birinci kür yirmibir gün uygulandıktan sonra 7 gün ara verilir. Ardından tekrar 21 gün incir kürü uygulanır.Toplam uygulama süresi 42 (kırkiki) gün olmalıdır. Acil şifalar dileriz.

    YanıtlaSil
  40. Hocam ben incir kürünü uyguluyorum göğüslerim çok şişti ve ağrı var bu neden olabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Prolaktin hormonu yüksek olanlarda incir kürü bu hormonu daha da arttırır. Bu da göğüslerde şişme ağrı yapabilir. Adetin 3. Gunu hormon testi yaptırıp öğrenebilirsiniz

      Sil
  41. İncir kürünün hiçbir yan etkisi yoktur. Doktora görünmenizde fayda var

    YanıtlaSil
  42. iyi günler hocam ben 3aydır çocuk tedavisi görüyorum Menagon igne kullandım ve yumurtalarım 12cm gecmedi ne kullanıyım

    YanıtlaSil
  43. hocam ben 1,5 yıldır evliyim çocuk sahibi olmak istiyorum. tüplerin biri tıkalı önereceğiniz bir kür var mı? şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  44. hocam maydanozu sütün yerine suyla kaynatıp buharına otursak tüp tıkanıklığı için işe yarar mı?

    YanıtlaSil
  45. hocam merhaba gönderdiğimiz soruların cevabını nerden alacağız. lütfen yardımcı olursanız seviniriz.

    YanıtlaSil
  46. mucize iksirler2 Nisan 2014 11:15

    Yazının sonunda ve yorum kutusunun üstünde belirttiğimiz gibi Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu'na sorularınızı kendisine ait http://www.profsaracoglu.com/ sitesini ziyaret ederek iletişim bölümünden sorabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  47. Merhaba hocam bende erkek hormonu cok yuksek cikti 3 ay dogum kontrol habi kullandim ama halen yuksekti simdide kortizon ilaci verildi bununla beraber incir kurunu ya da sogan kurunu kullanabilirmiyim bi sakincasi varmi simdiden tsk ederim cevabinizi bekliyorum

    YanıtlaSil
  48. hocam ben tüp bebek tadavisi görüyorm bu ay gitim adetimin 2.günü hormon tahlileri yapıldı hepsi normal ama fsh 10 ve sadece 3 yumurtam olduğu söylendi bir ay bekleyelim dedi doktor şimdi biyostoron ve estrofem verdi bidahaki ay tekrar bakalım dendi ben bügün adetim 9 zuncu günü bugün incir kürünede başladım haplarıda kulanıyorm bidahaki adetimde bakcak dr ona göre tüp bebek yapcak incir kürünü tam olarak nasıl yapmalıyım bana cvp lütfen hocam allah razı olsun

    YanıtlaSil
  49. hocam yumurta çabuk çatlaması için kaç su kaç incir ve havuç katılır. bunu kaç gün uygulamak gerekir. acil cevabınızı bekliyorum şimdiden teşekürler

    YanıtlaSil
  50. hocam benim tüplerin biri tıkalı maydanoz kürünü ve yumurtaların çabuk çatlaması için incir kürünü bide havucu aynı anda uygulamak doğrumu. ne olur bunun cevabını bekliyorum hocam şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  51. Bitkisel kürlerin aynı anda uygulanması doğru değildir. Öncelik sırasına göre uygulanması tavsiye edilir.

    YanıtlaSil
  52. hocam incir kürünü havuç kürünü aynı anda mı içmek lazım.

    YanıtlaSil
  53. Hocam hayırlı günler incir kurunun sadece suyumu icilecek incileri yiyecekmiyiz ne olur cevabınız bekliyorum küre başlamadan

    YanıtlaSil
  54. incirleri yemenizde sakınca yok yiyebilirsiniz

    YanıtlaSil
  55. İncir kuru sekeri yuksrltir mi... yani seker hastalari kullana biliyormu



    YanıtlaSil
  56. İncir kürü şeker hastaları için önerilmez.

    YanıtlaSil
  57. hocam ben sogan kurunu uyguladim simdi incir kurunu uyguluyorum ac olmak sart mi

    YanıtlaSil
  58. Kürleri tarif edildiği gibi hazırlayıp uygulamazsanız faydasını görmezsiniz. Aç karnına içilecek diye belirtildiğine göre aç karına içmek gerekir.

    YanıtlaSil
  59. Hocam, ben Almanyadanim..bana aşılama uygulandı olmadı.. şimdide tüp bebek uygulamasına geçtik.. ilk tüp bebek tedavisi başarısız geçti... ikinci tüp bebek bir dahaki ay olacak... hamile kalmamda normalde hic bir engel yok.. ne bende ne eşimde problem yok.. 7 buçuk senelik evliyiz.. 33 yaşındayim.. evlat sahibi olmak çok istiyorum. . Inşallah Rabbim herkeze nadip eder.. tüp bebek yapıldıktan sonra embriyo tutunamadı... embriyo nun rahime tutunmasi için. . Bir kür.. yada bir tavsiyede bulunursaniz cok mutlu olurum. .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden sorularımiz cevaplanmiyor. Lütfen ben
      26 Nisanda en son yazan kişiyim.. cevap bekliyorum

      Sil
  60. Yazının sonundaki uyarı kısmını ya da yorum kutusunun üstünde yazan yazıyı okumuyorsunuz sanırım.

    Uyarı : Sitemizdeki bilgiler paylaşım amaçlıdır.Sayın Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu'na sorularınızı kendisine ait http://www.profsaracoglu.com/ sitesini ziyaret ederek iletişim bölümünden sorabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  61. Bende yumurta tembelligi var ancak her ay duzenli adet oluyorum catlamada da sikinti yok ilk asilamam negatif 2.asilama yapmadan once kür denemek istiyorum adette sorun ve kist olmadigi icin direk incir kuru mu yapayim yoksa once sogan kuru ile mi baslayim

    YanıtlaSil
  62. İncir kürünü uygulayabilirsiniz. yazıda da belirtildiği gibi Bu kürün etkisini artırmak için yumurta büyüklüğünde beyaz kuru soğanı (Mor-kırmızı soğan olmaz) ince ince kıyıp üzerine 1 yemek kaşığı sumak serperek yemekten 10-15 dakika önce yiyin.

    Bunu haftada 4 kez tekrar edin.Bu sizi yumurtalık kisti-polikistik over 'den de koruyacaktır.

    YanıtlaSil
  63. Hocam kuru incir kürü tarifinde yarım litre su deniyor ama yarım lt sudan kaynattıktan sonra hiç su kalmıyor anlamadım

    YanıtlaSil
  64. Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu 2010 da 15 incir kullanılmasını ve 20 dakika kaynatılmasını söylemişti şimdi 8-9 inciri 15 dakika kaynatılması şeklinde değiştirmiş. Tarifte gerekli düzeltmeyi yaptık.

    YanıtlaSil
  65. Hocam gebelik istegimiz uzerine doktora gittim 3.49 cm kistim oldugunu soyledi iki ay tedavi oldum ve adetin 3.günü tekrar gittim kist yok olmus dedi.bir daha cikmamasi icin ne yapmaliyim ve gebelik istiyorum sogan kürü uygulamama gerek varmi.adetin besinci günündeyim incir kürüne basliyabilir miyim hemen.ve ne zaman baslasam daha iyi olur.simdiden tesekkurlerimi sunuyorum..

    YanıtlaSil
  66. Merhaba hocam iyi gunler ben cocuk sahibi olmak istiyorum ama olmuyo adet kanamam az oluyo pihtilasma var gecmesi icin ne yapmaliyim bi kur tarifi verin lutfen bide hocam tarcin suyu geciriyomus beni aydinlatirsaniz cok sevinirim allah sizdem razi olsun cvp bekliyorm acil

    YanıtlaSil
  67. hocam rahimde kalınlaşma varmış benim 19 yaşındayım gecen ağustosun 22 sinde erken doğum yaptım 26 haftalık doğum yapalı 10 ay oldu sezaryen doğum tekrardan çocugum olsun istiyorum ama korkuyorum bana rahimdeki kalınlaşma için ne önerirsiniz yardım edin bana

    YanıtlaSil
  68. Hocam benim yumurtaliklarm catlamiyo bu ikinci aydir klomen verdi doktor gunde iki taneydi gecen ay bu ay uçe yukseltti bu ilacla birlikte incir kuru deniyebilirmiyim

    YanıtlaSil
  69. Yumurta çatlatmak için kuru incir kürünü uygulayabilirsiniz. Doktorunuzun verdiği ilaçları kullanmaya devam edin.

    YanıtlaSil
  70. menisküs yırtıkları için verbileceğiniz kür var mıdır

    YanıtlaSil
  71. diş eti ağrıları için kürünüz var mıydı

    YanıtlaSil
  72. Site içi arama çubuğuna Diş eti yazıp aratarak diş eti rahatsızlıkları ile ilgili önerileri okuyabilirsiniz

    YanıtlaSil
  73. Site içi arama çubuğuna menisküs yazıp aratarak menisküs rahatsızlıkları ile ilgili önerileri okuyabilirsiniz

    YanıtlaSil
  74. Ben de kist var su kisti doktor doğum kontrol hapı verdi 3 ay kullandım acaba soğan kürünü uygulamadan direk incir kürü uygulasam olur mu

    YanıtlaSil
  75. Soğan kürünü uygulamadan hamile kalmak için incir kürünü uygulayabilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam merhabalar ilk kızım 4 yaşinda ama ikinci bebek için yaklaşık 2014 ocaktan beri korunmuyoruz ama malesef halen yok tahlil yaptırdım ve yumurtalık rezerveleri ile ilgili olan bir tahlil sonucum sınırın iki veya üç puan altında çıktı ve dr bana direk tup bebek uygulaması istedi ama onuda ben düşünmüyorum soğan kürü ve incir kürünü yapsam bir faydası olurmu cevabınızı bekliyorum şimdiden çok teşekkürler...

      Sil
  76. Merhaba, ben 32 yasindayim ve adtm sadce ilac icerek geliyor. Tup bebek denedik fakat sonuc negativ. Anti-muler hormonum da cok dusuk - 0,3. Hocam sizce ilk once sogan kurunu mi uygulamam gerekiyor ve ya incir kuru yeterli mi? Cvb icin simdiden tesekkurler.

    YanıtlaSil
  77. Önce soğan kürünü ardından incir kürünü uygulamanız daha iyi olacaktır.

    YanıtlaSil
  78. Merhaba hocam bende yumurta tembelligi var benim ilk incir kürünü mü kullanmam gerekiyor ve soganı ince kıyıp sumakla yenmesi söyleniyor bunu yapmam gerekiyor mu

    YanıtlaSil
  79. Şart değil , Bu kürün etkisini artırmak için uygularsanız faydasını görürüsünüz.

    YanıtlaSil
  80. Merhaba hocam.. 18 yaşındayım ve adet zamanım geldiğinde sadece leke görüyorum, sökülemiyorum. Hatta tam anlamıyla adet olamayalı 3-4 ay oluyor. Olduğumda dahi adet sürem 3 günü geçmiyor. Sökülememek ağrı çekmeme neden oluyor ve psikolojikmen beni sarsıyor. Soğan kürüne başlamıştım fakat 15 gün devam etmedim ve adet görmeyeli aylar olduğu için ne zaman başlayacağımı bilemedim. incir kürünü uygulamalı mıyım, bilmiyorum. Bana yardımcı olursanız çok ama çok mutlu
    olurum. şimdiden çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  81. Soğan kürünü hemen uygulayabilirsiniz.. incir kürü ise hamile kalmayı kolaylaştırmak içindir.

    YanıtlaSil
  82. Tiroit hastaslylm ilaç kullanlyorum gunde birtane 100luk tsh normal ama hamile kalamlyorum cevaplarsanlz sevinirim tşk ederım

    YanıtlaSil
  83. Polikistik over im var hamile kalmak istiyordum. Ama bi türlü tutmuyordu . Incir kuru yaptim ve o ay hamile kaldim herkese tavsiye ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz ciddimisiniz bendede pko var hamile kalamıyorum ilaç ve catlatma ignesi oldum ama catlamadi yumurtam düzenli adet göremiyordum soğan kurunu denedim adet görmeye başladım şimdi incir kurunu denicem siz bana güç verdiniz destek oldunuz bu msjinizla çok takler

      Sil
  84. Syn ibrahim saracoglunun kendi sitesinde hamile kalmak ve yumurtanin catlmasi icin 1 lite suya 15 adet koyup 20 dakika kaynatlmasini ve 25 gun devam 7gun ara 25 gun devam diyor hangisini yapayim

    YanıtlaSil
  85. Mucize iksirler29 Ekim 2014 10:27

    Derya hanım İbrahim Saraçoğlunun kendi sitesinde yukarıdaki tarif verilmiştir. Siz saraçoğlunun adını kullanan sahte bir siteye bakmış olabilirsiniz. Orjinal tarif bu linkte: http://www.profsaracoglu.com/kuru-incir.xhtm

    YanıtlaSil
  86. Cok ozur dilerim ama yukarida verdiginz siteye tikladim orada kan yapici.olarak.sizin tarifnizi veriyor yumurta catlamasi ve hamile kalmak icinde benm yazdgmi soyluyor kusuruma bakmayin rahatsz ediyorm ama sadece emin olup dogruyu yapmak istiyorum

    YanıtlaSil
  87. Mucize iksirler30 Ekim 2014 10:09

    Derya hanım uyarınız için teşekkürler. Bizdeki tarif 2010 yılında verdiği tarif. Ancak zaman içinde uygulama süresini değiştirmiş. Tabii ki Sayın saracağlunun kendi sitesinde verdiği tarif esastır ve uygulanmalıdır. Biz de gerekli değişikliği yaptık.

    YanıtlaSil
  88. 8 aylık evliyim cocuk sahibi olmak istiyorum. Doktor sorun yok dedi. Klomen verdi ,günde iki kez kullandım. Ayın 28 progeestoron tahlili istedi 35.7 cikti. Ve adet olmayacaksın dedi bu ay hamile kalabilirsin ins ama olmadi :( ne yapablrm lütfen bir yol gosterinnn :(

    YanıtlaSil
  89. Merhaba hocam. Yumurtaliklarim tembel çalışıyor soğan kürü mü yapmalıyım

    YanıtlaSil
  90. Sogan kürünü uygulayın, faydasını görürsünüz.

    YanıtlaSil
  91. Hocam bir kızım var 4 yasında doktor yumurta tembelligin var tedavi olman lazım sizce hangı kürü uygulamam gereklı

    YanıtlaSil
  92. Mrb hocam 1 yillik evliyim 19 yasindayim ve adettim duzensiz oluyo o yuzden yumurtaliklarim tembel doktorum kolmenle dekort vrdi iki ay kullandim yumurtlamam olmadigi soyledi bir kere dha kullancem ve olmazsa rahim flmi cekilcek ingeneye baslcez bende igneye baslamadn sizin kurlerden basladm 15 gun sogan kuru uygukadim ve yarin incir kurune baslicem dogru uyguluyommu acab bilgi verebilirmisiniz tesekurler

    YanıtlaSil
  93. hocam incir ve havuç kürünü sabah aç karnıyla tek uygulasam olur mu

    YanıtlaSil
  94. Hocam incir kurune başladım ama hergün yeniden mi yapmam gerekiyor yoksa 2-3 gun icebilirmiyim ,her içişimde de kaynatmam gerekiyormu

    YanıtlaSil
  95. Hergün taze olarak hazırlanıp gün içinde tüketilmelidir. Yeniden kaynatmanız gerekmiyor.soğuk veya ılık içebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  96. hocam yumurtalıkta küçük küçük kistler oluşuyor ne yapmam lazım

    YanıtlaSil
  97. hocam yumurtalık kisti için ne yapmam gerekiyor lütfen cevap yazın

    YanıtlaSil
  98. Doktor, ben 2 ay sadece incir kuru uyguladim,fakat adet oldum. Simdi havucla incir kuru denemek istiyorum. Bi sakincasi olmaz???? Tekrar ice bilirmiyim ?

    YanıtlaSil
  99. hocam yumurta çabuk çatlaması için incir ve havuç birlikte kaynatsak olurmu

    YanıtlaSil
  100. Şerife sorucu23 Şubat 2015 08:39

    Hocam benim 2 bebek kaybim var. 2. Bebek kürtajla alındı . Pıhtılaşma sorunum olduğu söylendi . Sol tüplerim kapalı. Yaklaşık 1.5 senedir hamile kalamıyorum .bu ay Bir tüp bebek denedik olmadı. Tüp bebek den önce soğan kurunu denemiştiM . 2 ay önce. Hamile kalmak için ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  101. hocam hamile kalmak istiyorum incir kürünü kullanıyorum 2 su bardağına 4 incir yeter mi

    YanıtlaSil
  102. incir kürünün etkili olması için 2,5 bardak kaynayan klorsuz suyun içine sekiz adet kuru incir konulmalı

    YanıtlaSil
  103. hocam incirle havucu kullanıyorum 4 incir 1 tane havuç katıyorum inciri 6 dakika havucu ekleyip dört dakika daha kaynatıyorum

    YanıtlaSil
  104. hocam incir ve havuç suyunu uyguladığımdan kasık ağrılarım var sanki adet olacakmışım gibi ama adetime 2 hafta var. ben bu kürü sadece sabah aç karnına yapıyorum.

    YanıtlaSil
  105. merhaba hocam ben daha 15 yaşındayım ve bende hormon bozukluğu adet düzensizliği ve yumurtalıklarımda kist var ve etrafımdakiler bana diyolar ki kist varsa ilerde çocuğun olmayabilir ve bende çok korkuyorum bu kürü denersem bana faydası olacak mı ne olur bana yardım edin

    YanıtlaSil
  106. Lutfen bana yardimci olun incir kuru ne zaman ve nasil kulaniliyor

    YanıtlaSil
  107. Yazıda zaten açıklanmış, okumanız yoksa videoyu seyredin bari :)

    YanıtlaSil
  108. Hocam benim sağ yumurtaligimda tembellik var ilaç kullanarak 18 mm geldi suan incir kurunu yapsam bi sorun olur mu öyle bilmeden hamileyken kulaninca bi zararı olurmu ayriyetten soğan kurune gerek varmi tek incir yetermi şimdiden teşekkür ederim allah razı olsun

    YanıtlaSil
  109. Hocam ben 12 yillik evliyim polikitikoverden amaliyat oldum sonra biri 6 haftalik ikincisi 7 haftalik dusuk yaptim kurtaj oldum dahada hamilelik olmadi simdi adet gormediydim kisti tekrarladigin söyledi doktar ilac kullanmadim sogan kurunu yaptim 10 gununde adet gordum sonra 15 yaptim simdi adet gordum incirle havuc kurune ne zaman baslamaliyim lutfen yardimci olun sogan kurune devam edecekmiyim lutfen yardimci olun hocam simdiden Tesekkurler

    YanıtlaSil
  110. Mucize İksirler19 Aralık 2015 20:00

    Sitemizdeki bilgiler paylaşım amaçlıdır.Sayın Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu'na sorularınızı kendisine ait http://www.profsaracoglu.com/ sitesini ziyaret ederek iletişim bölümünden sorabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  111. Hocam 4 aylık evliyim ve çocuk olsun istiyorum soğan kürünü mü kullanayım incir kürünümü hangisi daha yararlı olur yardım edin lütfen

    YanıtlaSil
  112. Hocam ben çocuk için soğan kürü ve inciri nasıl kullanmalıyım yumurta çatlıyor ama Rahime yapışıyor dedi doktor

    YanıtlaSil
  113. Önce soğan kürünü ardından kuru incir kürünü uygulamalısınız

    YanıtlaSil
  114. Hocam benim adetlerim çok gecikmeli oluyo 2010da 6ay kadar olmadim sonrasinda geldi fakat hep 2 ay 3 ay araliklarla oluyo ve olmadigi süre zarfinda sikintisini çok çekiyorum düzensizliklerimle birlikte kilo almayada başladim 27 yaşindayim en son 13 kasimda oldum çok agrili ve çok kanamali ardindan 4aralikta tekrar adet gördüm ama az genelde böle oluyo bugün sogan suyuna başladim bana yardimci olabilirseniz sevinirim hamile kalmak istiyorum eşimin sperm sayisinda problem var bendede bu problemler neler yapabilirimm

    YanıtlaSil
  115. Kür kesin bi sonuç veriyor mu? 23 yaşındayım ve 5 aylık evliyim polikistik over vardı ilaç kullandım ve kist kalmadı kürü kullanmam da bi problem olur mu acaba?

    YanıtlaSil
  116. Merhabalar hocam ikinci bebeği istiyoruz ama ilk kızım.dört yaşında oldu yaklaşık 2014 ocak tam beri korunmuyoruz ama malesef halen bi sonuç alamadık ve doktora gidip bana bazı tahliller yapıldı herşey normal.sadece yumurtalık rezerveleri ile ilgili olan bir tahlil yaptırdım sonucum sınırın iki veya üç puan altinda çıktı acaba soğan kürü ve incir kürünü yapsam bir faydası olurmu cevabınızı bekliyorum şimdiden çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  117. Merhaba hocam ben 5 kere kurtaj oldum cahillikten Rabbim affetsin Şuan 2 senelik evliyim 30 yaşındayım hamile kalamiyorum bana ne tavsiye edersiniz acil hocam

    YanıtlaSil
  118. 30 yaşında 2 senelik evliyim 5 kurtajim var şuanda hamile kalamiyorum kür yada tavsiye hocam

    YanıtlaSil
  119. Hocam ben adet düzensizliği için doktora dittim tahlilverdim fsh hormonun 12.17 çıkmıştı doktor ilaç verdi 8.08 düştü ondansonraki afette şeyi sonraki adetimdegittim busefer fsh hormonum 12.11 çıktı hocam soğan kürü hormonları dengelermi bana yardım edin neolur hocam moralim çok bozuk bide çocuk istiyorum ne olur vesile olun hocam bana cevap yazın daha 29 yaşındayım şimdiden teşekürler😢😢😢

    YanıtlaSil
  120. Merhaba benim 9 ay once 3 aylik bebegim dustu ve simdi tekrar istiyoruz ama olmuyo ne yapmaliyim

    YanıtlaSil
  121. Merhaba herkes kür hakkında sormuş soru ama benim sorum klorsuz suyu nereden alacağım yada elde edeceğim bilmiyorum ingilterede yaşıyorum pek böyle şu satan biryer yok açıkçası yardimci olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  122. Bende polikistik over sendromu var sogan ve havuc kurunu kullanicam tabi once sogan kuru ama adet duzensiz oldugu icin ne zaman baslamaliuim yrdimci olurmusunuz

    YanıtlaSil
  123. Hocam 1.5 sene önce boş gebelik yaşadım.kürtajla alındı. Şimdi hersey normal olsada olmuyor. Bugun yenı test yaptım. Adetin 22. Gün progesteron 20.97 sizce ıyı mı. Yada ne yapmalıym. Doktorlar hep başından salıyor.çok yoruldum.

    YanıtlaSil
  124. Hocam merhabalar ben 2,5 yildir evliyim yasim 20 evliligimiz ilk bir yil korunduk daha sonra doktora gittigimde doktor 3cm kist oldugunu soyleddi ve zaman la bu kist buyudu simdi ise 8,5cm boyunda cikolata kisti var bu arada surekli buyuyor ve doktorlar hic tedavi vermiyor ya amaliyat diyolar bende amaliyat olmak istemiyom ve badka testler yaptik esimin testi normal cikti bende sag tarafta tup kapali cikti kist olan yerde ise acik cikti tup cocuk istiyoruz hocam lutfen yazin acil

    YanıtlaSil
  125. Selam incir kuru akinti verirmi??

    YanıtlaSil
  126. Merhaba arkadaslar ben piko hastasıyım ıkı bucuk yıldır evliyim bizde cok istiyoruz bebiş ama olmadı adet olmuyordum doktor adet söktürücü verdi sonra iğne tadavisi yapıldı yumurtalar için iki defa olmadı yine uzun zamandır adet olamıyorum ama bu ay cok fazla oldum incir kuru kullanmak istiyorum ama ne zaman başlamalıyım

    YanıtlaSil
  127. Merhaba hocam benim adetim duzenli olarak geliyor cocuk sahibi olmak istiyoruz esim varikosel ameliyati oldu o keciboynuzu kuru yapiyor ben sogan kuru yapmali miyim adetim duzenli gelmesine ragmen yoksa direk incir kuru mu yapayim? Kistim yok cok sukur

    YanıtlaSil
  128. merhaba arkadaslar amh degerim 0.47 cıktı diğer herseyim normal doktorlar tü bebek diyorr sizce ne yapmalıyım yararmı incir kürü yumurtalarım zayıfmıs :(

    YanıtlaSil

Mucize iksirler bloğumuzda Uzmanların tariflerini sizlerle paylaşıyoruz. Uzmanların sitemizle hiçbir bağlantıları yoktur.